Reparatieverzoek

Heeft u een reparatieverzoek? U kunt op verschillende manieren uw reparatieverzoek indienen: via de website of telefonisch. Als u via de website uw verzoek meldt is het handig om eerst in te loggen, want dan worden veel van uw gegevens (zoals uw adres) al gelijk ingevuld.

Is er sprake van spoed? Dan kunt u het beste telefonisch uw melding doorgeven. U belt dan gewoon ons algemene telefoonnummer (keuze 1)  en wordt direct doorverbonden met de aannemer.  Dit telefoonnummer is 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen in de week.

Schakel niet zelf een bedrijf in!
Als u een reparatieverzoek heeft, geef deze dan altijd door aan ons. Geef geen opdracht aan een ander bedrijf zonder toestemming van ons. Doet u dat wel dan zijn de kosten voor u.

Huurdersonderhoud
Let op! Niet alle reparaties worden door Ons Doel vergoed. Denk aan klemmende deurtjes en het bijvullen van uw cv ketel. Als u een serviceabonnement heeft afgesloten, nemen wij het kleine huurdersonderhoud ook voor onze rekening. Heeft u geen abonnement? Dan voeren wij de reparatie uit en ontvangt u achteraf een rekening.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden